woensdag 3 februari 2016

MM * binnenkijken * de ontspanningsruimte

Alle kamers passeerden hier ondertussen al eens de revue maar van de ontspanningsruimte boven, had ik eigenlijk nog niet veel foto's (zonder mensen en vloeren vol speelgoed ;-)) gemaakt. De ruimte is lekker groot dus hier kan volop met het hele gezelschap gespeeld, gelezen, geluierd, geaperitiefd en TV (SatellietTV en DVD's) gekeken worden.  Ik nam de meeste foto's op onze laatste dag net voor vertrek en enkele snel-snel tussendoor. Misschien moet ik er nog maar eens een paar zonnige schieten op een gezellige avond...

De ruimte heeft ook nog een kleine trap naar een hoger gelegen 'mezzanine', waar verder ten volle kan genoten worden. Hier bevindt zich ook onze terrasse tropézienne en het overdekte zonneterras. Zelfs op winterse dagen is het hier heerlijk lunchen in de zon. Ik zet er bewust nog geen foto's van bij want we namen ook daarvan enkel foto's met mensen èn ons oude bankiraiterras. Één dezer zal ons terras mooie Franse naturelkleurige tegels hebben en zal ik eens volop plaatjes schieten van de grote troef van ons huis ;-)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...